bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Köldknäpp

Det känns som om jag sväller.
En otroligt obehaglig känsla.
Jag vill nog skylla det på hela den här gratislunch-som-ofta-inkluderar-pommes grejen.
Nu har jag skurit ner på allt som jag tänkbart kan skära ner på (inte slutat, jag tror inte på sluta) och hoppas på så vis att jag ska kunna hejda känslan, inbillad eller ej.
Det här har fått mig att fundera på en sak.
Kan man frysa sig ner i vikt? Jag menar, om det blir kallt måste ju kroppen förbränna mer energi på att hålla värmen, så borde man inte rent tekniskt kunna det om man bara fryser tillräckligt mycket och länge?
F.d MedBi Märta, hjälpmä här va?

OM det går, då måste jag undersöka om någon redan utnyttjat detta, annars ska jag bygga några gigantiska kylrum där jag ska trycka in en flock halvnakna tjockisar och ta hutlöst betalt för min nya bantningsmetod.
Jag är en affärskvinna av sällan skådade mått.
Vinter -10, cepekallt är milt uttryckt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0