bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Hårigt!

Som en följd av min snålhet är jag en sådan som inte kan slänga saker som inte är helt slut.
Det kan vara skor, tandkräm- eller kaviartuber eller schampoflaskor, man ska fan kunna hoppa på dem utan att nånting kommer ut innan de är slut!
Idag var det hårsnoddar.
Jag köpte nya för en halv evighet sen men har inte kunnat använda dem förrän nu.
Igårkväll slängde jag nämligen min gamla, vars elasticitet var nere på noll och som jag hatat innerligt i flera veckor, men inte kunnat göra mig av med för den var ju hel....

NU, kan jag ÄNTLIGEN behålla mitt kråkbo på huvudet som ett kråkbo på huvudet utan att det sakteliga förvandlas till nåt sladdrigt längst ner i nacken som ändå halva håret glidit ur!
Extra bra dagar som idag, när jag borde tvättat håret för... En stund sen.'




På tal om hår.
Nu är fanimig inte långkallingarna långt borta, det har blivit nåt så gräsligt kallt.
Tur att jag låtit vinterpälsen växa tillbaka igen.
Jag ska inte raka benen igen förrän i maj eller nåt. Lovar.

/ Fraj

Kommentarer
Postat av: cornelia

svar: jo tycker de jag med!



hahaha skön blogg du har, älskart! :)

2011-11-08 @ 21:03:49
URL: http://annacornelialovisaberglund.blogg.se/
Postat av: cornelia

svar: jo tycker de jag med!



hahaha skön blogg du har, älskart! :)

2011-11-08 @ 21:03:56
URL: http://annacornelialovisaberglund.blogg.se/
Postat av: Johanna

hej hej fin blogg :) lust att följas åt via bloglovin?

sorry om du inte gillar sådanahär kommentarer! PUSSS!

2011-11-08 @ 21:20:51
URL: http://johannabergenstrahle.blogg.se/
Postat av: F

ehh

2011-11-08 @ 22:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0