bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

We're so cold

"Kalla fötter, kalla händer, kall näsa? Du har ett varmt hjärta, snart kommer någon värma dig i sin famn". Lägg av facebook, det var inte mitt fel att han blev kär i mig efter att jag värmt mina stelfrusna fötter mot honom en hel natt. I fredags trodde jag att ödet försökte säga att jag inte borde åka till KB utan gå hem och dö eller nåt. Vi fick punka utanför Jönköping. Men efter att ha försökt laga däcket med fix som bara rann rätt ut hade vi på nagellack, grimskaftstumpar och packtejp och lyckades på så vis ta oss tillbaka till jönköping där vi flirtade till oss över 500 spänn i rabatt hos bärgaren och på verkstaden, trots att vi kom inramlande efter stängning. Resten av helgen var awesome, det blev en så gott som gratis utgång på fredagen och mitt livs bästa valborg, opretetentöst och spontant, så som storhelger i regel måste vara för att bli överhuvudtaget uthärdliga. Vi grillade korv, drack vin, sjöng, dansade och lyssnade på musik ute i skogen, ett litet sällskap på fem pers. Jag hade inte kunnat önska mig bättre. Det enda mörka molnet på min himmel var att jag inte hörde ifrån storebror. En elak röst undrar om det verkligen kom saker emellan eller om han bara är lik far sin. " Jag har ungefär samma relation till klänningar som till sex. Jag gillar ju att ha det, men har jag inte haft det på ett tag känner jag mig inte helt bekväm med det" / SingelSlampan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback