bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

TJA TJA BLOGGEN!

Det här är första gången på två dagar blogg.se låter mig komma in. Vi har lite kommunikationsproblem just nu, men lovar att återkomma med full styrka bara jag får ordning på helvetet. Jag funderar på en sak. Hur vettiga är ens prioriteringar om man är för snål för att köpa idealmakaroner men gladeligen köper schampo/balsam för nästan 200 spänn? (Tresemmé [hjärta]!) Jag är nog en sjuk människa. /SS

Kommentarer
Postat av: ems

sant! älskar frukost. det är det bästa målet på hela dagen enligt mig ^^

2011-05-22 @ 16:51:51
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0