bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

She's like heroin

Jag tror att det här med att skaffa vänner som flyttar är nåt jag ska fortsätta med, jag behöver aldrig handla längre!
Häromveckan var det S&S, igår var jag över till Motala och länsade hans kylskåp.
Förutom de klassiska grejerna såsom ris, pasta, köttfärs och kyckling kom jag dessutom över 1,5 kilo röda linser (tips?!) och en massa bråte (främst köksprylar) som han inte orkade ta med sig ner till Skåne.
Så nu har jag en visp igen, eftersom den ena av mina är i stallet och den andra fått ben och rymt.
Jag skulle nog vilja säga att det går bra nu. Metaltown om ett par veckor och sen Arvika.
Solen har tittat fram och jag tänker fira med att läsa en stund på gräsmattan innan det är dags för Anette-träning ikväll!
TAGGARÅÅÅÅÅÅ!

/SingelSlampan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0