bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Oh let me have it, let me grab your soul away

HejHej fett stora modebloggen!
Idag har jag legat ute på bakgården och lapat sol hela dagen.
Gjorde en smarrig sallad vid lunch också. Kvällen spenderade på en uteservering med ett glas vitt och fint sällskap.
Nu ska jag och min pojkvän bara mysa i soffan framför en film.

Eller...?

Sanningen:
Idag gick jag upp halv 9 för att plugga det sista inför dagens tenta. Hoppade över lunchen, cyklade iväg till sjukan och satt på lab hela dagen. Tentan blev lite som en chock för mig och det känns som att det bara var tur ifall jag skulle ha råkat klara den. Skitliv.
En förvirrad tjej och två av hennes minst lika förvirrade vänner åkte lite senare till subway.
Sen somnade jag i soffan.
Jag lever ett så fruktansvärt glammigt liv. Det gör jag väl?





/flickvännen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0