bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Nu kommer etanolen

Det gör den verkligen inte.
Jag har precis varit iväg på strandgatan 2 och gycklat. Körde två låtar och glömde texten på den ena. Haha, älskar mig själv.

Sitter här i soffan i pojksnoppens vita skjorta och runt halsen har jag dessutom en vit fluga. Har alltså inte fått av mig gyckeloutfiten. Ångrar redan att jag gick hem. Vi skulle ha en myskväll, pojksnoppen och jag. Jag har verkligen inget mys. Han sitter vid datorn, skriver på msn, med hörlurarna på huvudet och gitarren i knät. Inte heller har han köpt jordgubbar som jag bad honom om innan jag pös iväg.
Min hemmakväll ligger risigt till, som ni nog förstår. Löftet om att inte gå på fest en tredje gång den här veckan håller på att brytas.

Strandgatan, here I come!

/Partyvännen

Kommentarer
Postat av: Nathalie

tack så mycket sötnos:D hur mår du denna soliga dag?^^

2011-05-09 @ 16:14:33
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Nathalie

åh fy det hade jag aldrig orkat! jag mår bara fint:D varit ledig idag så har tagit det lugnt^^ vad jobbar du med?

2011-05-09 @ 21:42:28
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0