bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Gott nytt läsår

Inför 2012 har jag ett nytt nyårslöfte, för jag orkar nog inte ta tag i det redan i år. Jag ska nog behålla "inga fula killar" löftet, men man kan ju ha två. Jag ska läsa ett verk av minst en nobelpristagare i litteratur. Det är en sån sak som jag kan komma på emellanåt att jag aldrig gjort och jag får då lite dåligt samvete, känner mig som en dålig liten obildad människa. Det är en sån sak som man nog borde göra. Om inte annat för att kunna verka lite bildad och beläst om man någonsin hamnar i sådana kretsar. Det kan ju bli spännande att se hur jag står mig mot förståsigpåarna. /SS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0