bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Dressyrtant!

Lindade ben och oljade hovar, hur ofta tror ni ärligt talat att mina hästar är så fiffade?!
Men jag gick efter filosofin att även om jag inte kan rida så kan jag iallafall lura någon genom att se lite proffsig ut.
Bruden-med-minst-existensberättigande-på-jorden som har utnämnt mig till sin "rival" (bara för att jag råkar ligga me dkillar hon varit på före, men tro mig, det är svårt att låta bli, hon har en del i sin historik och skogarna är inte SÅ stora!) har just flyttat ihop med sin pojkvän.
Hennes älskade sambo som hon varit kär i i flera flera år (sen den tiden när hon och jag låtsades vara vänner) raggade på mig i helgen.
BIGTIME.
Det var det roligaste på läääänge. Som den helyllesubba jag är var jag frestad att nappa.
Men, efter lite funderande beslutade jag mig för att han inte är värd det.
Priset på mitt huvud hade varit skyhögt, jag hade nog aldrig vågat sätta min fot i den stan sen, även om hon är en halvmeter kortare än jag och rätt harmlös.
/ SingelSlampan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0