bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Vårkänslor

På gott och ont.

Idag är det nästan uteslutande ont.

Det är första gången det är varmt (allt är relativt) utan att solen är framme.
De här väderomslagen är inte riktigt bra för mig, jag travar runt här utan vare sig väst eller jacka och svettas som en gris (jag vet, jag vet, grisar svettas inte och allt det där, men vad säger man då?!).

Jag känner mig som en klimakteriekossa.
En klimakteriekossa som är sjukt sugen på pannkakor och glass.

Meeeen, som den korkade brudtjej jag är använde jag upp nästan all mjölk igårkväll, så det är bara att glömma.
Jag måste handla imorgon. Faktiskt. Fortfarande.

Pew.
/SingelSlampan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0