bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Mansslukerskan

"Jodå det är fint här också, försöker damma av lite kemikunskaper som ska finnas nånstans i huvudet, det går sådär :P Hur går det med ditt huvud, styr [neurotiska exet] det med järnhand fortfarande eller har du fått nån ordning på det? ;)"

"Hon styr det ganska hårt ;P men men, haha :)"

Det blev bara värre.
Jag blir så trött.

Jag valde fel, skulle ha tillbringat helgen hos favoritdrägget, yes.


Kära tomten, eftersom jag har varit en sådan snäll flicka iår önskar jag mig en man med lite stake...


/SingelSlampan, mer Singel än någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0