bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Ugly girls

Snubben har förstört mig.
I fredags eftermiddag hade jag inte sett ett enda avsnitt av The Big Bang Theory.
Nu är jag såld. Jag har abstinens.


Titta på bilden på mitt öga från i fredags.
Tänk er det, fast värre.
Så har jag sett ut resten av helgen. Det fortsätter sprida sig, "rinna" neråt.

Men det gör inte ont (förutom när ens mormor envisas med att peta på det, vad fan liksom?!), så ibland glömmer jag bort att det finns där.
Jag kommer på mig själv emellanåt med att blänga argt på folk som tittar på mig och undra vad fan de tittar på.
Det konstigaste är kvinnorna som ser mig och ler.
Vad vill de? Är de misshandlade av sina män och tror att de hittat någon i samma situation eller vad är deras problem?


/SingelSlampan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0