bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Tjejen med den lysande blobben

Just nu är jag ganska nöjd med min hy. Trodde jag tills jag ställde mig framför spegeln. Jag har en,stor,röd,lysande blobb mitt i pannan. Hur jag behandlade den?

1) Jag klämde så hela pannan blev röd och svullen
2) Jag fick torka bort blobbens innehåll från spgeln
3) Jag utsatte blobben för starkt frätande ämne (läs salubrin)
4) Jag stängde in blobben under ett munsårsplåster. Har hört att det ska påskynda läktiden. Om det funkar vet ni snart.

Nu ska jag och min nya vän, blobben, sova. Tur att pappa köpte en ny säng åt mig, annars hade vi inte fått plats alla tre.

God natt!

/ Flickvännen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0