bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Tip a cow?

Fast nä, snarare tvärtom.
Jag lyfte en kossa med traktorn idag. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Men det såg lite kul ut. ¨På ett ganska hemskt sätt.
Hon hängde i band från gafflarna med benen dinglande...

Imorgon är det beräknad födsel för årets första sto, så snart kryllar det av färskingar igen! Mysigt värre, iallafall tills dess att de blir stora nog att få lust att utforska världen så man har följävlar över hela bygden.
Men troligtvis komme rhon gå nån eller ett par dagar över tiden, bäckenbanden har blivit slappa men fortfarande inga tecken på vaxproppar på juvret. Det visar sig, jag ber om att få återkomma.

Gullefjun är en trevlig prick att mata. Han har en liten egenhet för sig, när man öppnar dörren och ska gå in med höt hugger han tag i det, men inte för att äta, utan han känner sig för för att hitta armen. Det är lite otrevligt innan man lyckas skaka honom av sig. Jag är lika tacksam varje gång jag tar mig ut därifrån med lika många armar jag kom in med.

Just det. På lördag ska jag visst på födelsedagfest till en tjej som jag träffat en gång. Har bruden inga riktiga vänner eller?

/ SingelSlampan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0