bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

powerwalk

Powerwalks har ju varit värsta grejen ett bra tag nu. Det är en grej som jag inte alls förstår mig på. Jag blir nästan provocerad av att se hur någon av mina vänner på FB har varit så hurtig att hon powerwalkat. Nej ska man träna, då ska man bannemig träna på riktigt. Bara det att man har valt att kalla det för "powerwalk", får mig att rysa. Pinsamhetshåren på mina armar reser sig.
Sen kan jag tycka att powerwalk är bra för överviktiga, vars knän inte klarar av att bära upp kroppstyngden.  
Är man en normalt fungerande människa så kan man springa.

Eller gör som ni vill, men för Guds skull, kalla det inte för powerwalk!

/ Flickvännen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0