bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Mina tuttar?

Flickvännen tipsade mig om världens bästa terapi mot fuldagar.

Dinatuttar.com!

Alltså jag dör.
Jag vet knappt om jag ska skratta eller gråta, men eftersom det inte ligger i min natur att gråta så skrattar jag. Högt.

Man har rätt snygga rattar när allt kommer omkring!

Och krakarna som kommenterar hela skiten är ju det mest tragiska av allt, "Mattsvart", "Arne"och "Göran" har nog lite för mycket fritid.

"Så fantastiskt vackra bröst du har, så perfekta, så välskapta. Känner mig som en mullrande vulkan som närmar sig sitt utbrott när jag ser dom"
ALLTSÅ HALLÅ?

/SingelSlampan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0