bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Internationella kärringdagen

Kvinnodagen lider mot sitt slut.
Jag har inte demonstrerat, inte krigat för kvinnans rätt, jämställdhet och inte har jag blivit nåt bortskämd heller. Jag har minsann fått mocka lika många boxar som vanligt, har varit lika mycket hackkyckling som vanligt (om inte mer) och  hästarna har varit precis lika grisiga som vanligt.
(Träningen med Ems gick bra iallafall. Fina fina teddybjörnen!)

Så jag undviker det faktum att det är kvinnodagen och lägger allt fokus på Fettisdagen. (VARFÖR SAMMA DAG?!)
Jag har aldrig varit så smal och så snygg som jag är nu och det utnyttjar jag stenhårt.
Jag måste ha slagit nåt form av personligt rekord i semmelätande.
Jag kan på rak arm räkna upp 6 tillfällen då jag ätit semlor iår och jag tror att det är fler.

Jag älskar bakelser nästan lika mycket som broccoli.

Yours sincerely
SemmelSlampan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0