bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

I'm looking at you through the glass

Gissa förvåningen när jag öppnar dörren till sista uteboxen när vi fodrade ikväll och jag möts av skärvor från fönstret i hela boxen.
Plast tack och lov, men ändå.
Idiothäst.

Jag trodde inte att det fanns någonting inne på Ica Maxi som kunde göra mig mer rosenrasande än vitkål, men idag överbevisade jag nästan mig själv.
sockerbitar
Jag letade mig fördärvad bland alla andra sockersorter för att hitta några sketna bitar, jag ringde tillochmed i raseri till mamma för att höra om det slutat tillverkats under de två veckor jag inte handlat.
Till slut fick jag svälja stoltheten och fråga en liten (skräll) Linköpingsgubbe vart i hela fridens namn de gömt sockerbitarna.
Vid kaffet blev svaret.
För det hör till drycker medan allt annat hör till bakning.
Det var den dummaste skiten jag hört någonsin. Socker som socker eller?!
"Jordgubbssylt? Nej, det står vid äggen, för det hör till pannkakor. Lingonsylt hör ju till köttbullar fattar du väl, därför står det här i köttdisken!"

Vilken idioti.

/ SingelSlampan!

Kommentarer
Postat av: Terjeanette

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-10-19 @ 15:27:11
URL: http://terjeanette.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0