bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

HSDPA <3

Efter nästan två dygns lönlöst krigande med mitt mobila bredband är jag tillbaka.

Som det tekniska geni jag är har jag lyckats lösa problemet på alldeles egen hand (med andra ord, jag blev arg, började pilla med saker, ändrade något och det funkade plötsligt. Jag har ingen aning och skulle aldrig kunna göra om det).

En vacker dag kommer jag göra en intet ont anande man mycket besviken.
Igårkväll pratade jag med snubben i telefon (jag har döpt om herrbesöket bara för att jag hatar ordet snubbe så mycket. Mina feministvänner använder det som nåt slags skällsord för personer som råkat födas med en penis.) innan han fick gäster. När vi lagt på slocknade jag som en sten (kanske för att jag pratat med samme snubbe tre timmar kvällen/natten innan?) men blev väckt när telefonen ringde ett par timmar senare (ja, det var han, igen.).
Mitt i det nyvakna tillståndet jag befann mig i slog det mig att jag var tvungen att tvätta.
Så fortfarande med telefonen i örat stoppade jag tvätten i UFOmaskinen och startade den innan jag sa godnatt till snubben och begav mig til sängen.

När jag vaknade imorse slogs jag av en insikt, en så kallad Aha-upplevelse.
Jag hade aldrig i tvättmedel.
Puss

/SingelSlampan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0