bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Hejsan hoppsan vilken dag

Kom in från stallet för cirka en halvtimme sen efter att ha snyggat till Trissan som åker imorgon, jag svälter snart ihjäl men kan inte ens göra havregrynsgröt för jag har inga rena skålar. Diska känns oändligt jobbigt I tell you.

Fabbegubben gick iallafall som tåget, mest för att jag var i nåt jävla adrenalinrus efter att ha jagat en skenande M över halva bygden.
Så jag fulred väl lite ska erkännas. Han fick ganska mycket stryk. (M också när jag fick tag på honom iofs, det har varit en ganska brutal dag)
Det är ännu en sån sak jag lärt mig av att jobba hos hästhandlare. "Sånt här får man inte göra när folk ser, men ibland är det nödvändigt". Jag älskört.

BF + 1, inget föl i sikte idag heller.

Jag skulle ha åkt till Buggan på fredagsmys och godisätande ikväll egentligen, men när jag hörde av mig förut hade idioten tapat bort en uppsats hon skulle skriva färdigt ikväll.
Så hon får inget finsällskap, det enda hon får är att skriva om 2000 om "det glada 20talet" före klockan 00.00! 
*Hånskratt* 

/SingelSlampan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0