bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Glass?

Vaknade i morse och mådde illa, men knallade iväg till skolan ändå. Nu rinner snorer ur alla öppningar och jag tittar på pojksnoppen med bedjande hundvalpsögon. Han förstår liksom inte att han borde gå och köpa glass åt mig. Det är synd om mig idag. Förutom att jag dragit på mig en förkyldning (säkerligen pga sömnbrist) och att den årliga vårdepressionen har infunnit sig så ringde en sköterska från blodcentralen förut. Jag har för dåliga blodvärden för att lämna blod. Det förklarar dock varför jag somnar som en klubbad säl i soffan varje eftermiddag. Behöver jag säga att jag nyss vaknade?



/Flickvännen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0