bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Flickvännen funderar

Jag och min käre pojksnopp satt och diskuterade celebs förut. Det handlade mest om huruvida Megan Fox är snygg eller ej. Vi kom fram till att nej, Megan Fox är inte snygg. Jag har visserligen vetat det hela tiden. Men med stor risk för att låta som en pinsam, avundsjuk fjantåring så har jag passat mig för att diskutera den bitchutstrålande frökens utseende. Jag förstår inte hysterin. 
Går det att se mer ontaurlig ut? 

 
Tacka vet jag dessa skönheter







/Flickvännen


Kommentarer
Postat av: Besarta

Tack så hemskt mycket. Ja megan fox är rätt så snygg ja!

2011-03-08 @ 13:58:43
URL: http://bbeba.blogg.se/
Postat av: Sveinrebecca

Hello! Very interesting and professional site.

2011-05-13 @ 14:49:32
URL: http://sveinrebecca.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0