bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Du kan va en rubrikjävel.

Jag vill bli tagen med storm.
Jag vill ha en människa på hjärnan, känna nackhåren resa sig av bara tanken på någons röst tätt intill mitt öra och läppar mot min nacke. Jag vill drunkna i en blick och kvävas av känslor jag aldrig kommer kunna sätta ord på.
Jag vill vara kär. Det är en sån dag. Den första sådana dagen på... åtta månader.
Första gången sen jag blev singel som jag saknar fjärilar i magen, tindrande ögon och fåniga leenden.

Eller så vill jag bara ligga.
Ett av mina gamla ligg (ordvits!) har bytt profilbild på Fejan.
Han är inte fager, men på den bilden är han sådär långhårig, skäggig och dräggig som jag vill ha dem. M-m-m.
Det är nånting han gör med sitt högra ögonbryn när han tittar på en som jag är svag för.

Allt det här är Malins fel. Den lilla slynan fick värsta blombuketten av en snubbe när hon fyllde år.


Berättade jag att jag fick numret till snyggingen på Platens i fredags?
Patrik heter han och jag kommer aldrig våga höra av mig.

/
SingelSlampan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0