bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Döden i schlager-SM

Jag satt här och skrev på ett nöjt och bittert inlägg om att jag vägrar melodifestivalen och att jag inte sett en enda deltävling och därför inte tänkte se finalen heller.
Jag såg den inte, men jag hörde den.
Mitt i mitt skrivande smsade Stellan och ville bli hämtad, så det var bara att kasta sig i bilen och fara iväg.
Jag vrider på tändningen, startar bilen och radion hoppar igång.
Vi lyssnade på början av hockeyn i bilen på väg in till stan, så p4 var fortfarande inställd.
P4 sände melodifestivalen. Så nu har jag hört hela skiten iallafall.
MEN jag tänker inte se vem som vinner.
Allt är dåligt.

DU FICK MIG IGEN CHRISTER JÄVLA BJÖRKMAN, MEN NÄSTA ÅR, DÅ DU!
När ska vi avsätta honom som Melodifestivalsdiktator?
Han lyckas ju liksom aldrig.

/ SingelSlampan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0