bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Benskörhet?

Jag är helt slut, jag gjorde misstaget att sätta mig ner, så här blev jag sittande.
Jag hörde nyss micron plinga till, men jag ignorerar den och fortsätter mumsa i mig kalla köttbullar.
Ikväll blir det favoriträtten (om jag orkar resa mig upp), limelax. Kittlar dödsskönt i kistan.
Pmsig och stressad är tydligen grejen när man ska rida, Ems var så himla fin idag! Det satt som en smäck.

Mina ben gör verkligen ont. Det värker efter en träning och en hård helg med galet dansande två kvällar i rad, Fredagen tillbringades med S&S och Jarlen på Pitch Black och Platens och lördagen med Dan på Goldfeverkravallen.
Tiden däremellan bakishängdes det hemma hos S&S, förutom söndagsförmiddagen då, när man lite random sådär vaknar upp mitt i Ryd.
Helt suverän helg och helt suveränt avslut, med grillning på deras balkong i fint sällskap.


/SingelSlampan!

Årets första grillning, ser inte fel ut!


Söndagspromenad i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0