bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Älskar att fisa

Kom just hem från IKEA, satte mig i soffan och släppte årets brak. Jag förstår egentligen inte varför det skulle vara pinsamt att fisa för att man är tjej, det är ju världens skönaste grej.

I lördags var jag med om en traumatisk upplevelse på gymmet. Det var ingen som fes. Inte ens jag.
Det var ganska tomt i gymsalen, typ jag och fyra andra. När jag hade tränat klart gick jag in i omklädningsrummet för att duscha och byta om. Eftersom att det bara var en kvinna i 45-årsåldern där så passade jag på att stretscha också. Hon hann kliva in i duschrummet innan jag var klar så jag tänkte att jag håller på tills hon kommer ut igen. Jag tänkte att det tog väldigt lång tid för henne med tankte på att hon inte hade några duschgrejer med sig in. Väldigt lång tid. Fick en känsla av att hon väntade på mig. Efter ett tag slog jag bort tanken och gick in. Tanta var inte kvar i duschrummet utan hade gått in i bastun, precis när jag börjat duscha kommer hon ut ur bastun. När hon gått tillbaka in i omklädningsrummet så började jag fundera över vad hon gjorde där inne- bastun var både avstängd och mörk sen 1 timme tillbaka.
Sen kom jag på det. Hon var kär. I mig.

/Flickvännen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0