bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Abstinens

Jag skulle kunna döda för en semla.
Planen var att åka hem till S ikväll egentligen och ätit cupcakes (de har tydligen fått dit en visp nu), men hon jobbade sent ikväll så det får bli någon annan dag.
Det är kanske tur för mig, för då har jag ju massor med tid att laga mat (vilket jag inte gjort ordentligt på över en vecka, jag har blivit snuskigt lat sen separationen.) och städa.
Dammsuga herrejösses, det syns skrämmande tydligt att det är två par stallstrumpor som knatar omkring häruppe på luncherna.

Nu sitter jag och äter knäckebröd (kaviar!) för att få energi nog att ge sig på matlagningsprojektet utan att svälta ihjäl.
På menyn står baconinlindad broccoli, ett tips jag fick av världens bästa kockvän!

Dags att sätta igång antar jag.

Jag skulle behöva ett ligg också. Ett rejält jävla skjut.
Fast nä. Jag hatar ju män.
Tillochmed favoritdrägget har börjat löpa amok.
Han började snuttegulla igår, prata om hur gärna han ville kyssa mig och grejer.
Alltså helt vanliga kläderna på kyssar.
Det låter kanske inte så snuttegulligt, men man får lov att ha i åtanke att det närmsta man kommer kyssar i vanligt tal med honom handlar om hur han vill hångla upp en underifrån när man sitter över hans ansikte.
Det är den nivån det brukar hålla.
Det är okej när det är han.
Vet din plats karljävel.

Yours sincerely

/SingelSlampan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0