bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

SOL

JAG VILL SOOOOLAAAAA!
Men tittar jag ut genom fönstret är det enda jag ser ett äckligt grått duggregn, det blir jag ju inte speciellt brun av!
Ska man tro på väderprognoserna verkar ju inte helgen mycket mer lovande, så det blir nog ännu en blöt festival för min del.
Men vem deppar ihop för det, jag taggar vidare, det är ju bara två dagar kvar nu!
(Värre än regn är ju att jag missar Soilwork för att de krockar med System of a Down!)
Det händer onekligen grejer nu, om mindre än två veckor är jag i Tyskland för mitt provjobb, spännande, men ack så nervigt!
Förstå min ångest när jag skulle tala om det för cheferna!
Men jag och A räddade snyggt vårt skinn (hon har ledigheter hon inte hade pratat med dem om), vi skrev värsta seriösa sommarschemat som vi redovisade efter frukostfikat, bägge cheferna verkade nöjda och glada över våran insats så vi fick grönt bägge två!
Så nu har den tyngden lättat från mina axlar, nu är det bara resten kvar!
Jag och Flickvännen ville sola hela helgen. Så i söndags bestämde vi oss för att det minsann skulle göras.
Det slutade såhär, vi låg under filten istället för på den.
Vi sov rätt gott ska tilläggas.


/SS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0