bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Jag är din ångest.

En av mina största fobier gäller telefoner.
Jag H A T A R att ringa männniskor.
I synnerhet folk som är viktiga.
Ikväll måste jag ringa det kanske viktigaste telefonsamtalet i hela mitt liv.
Jag ska ringa Pether Markne som hjälper mig att leta jobb.
(Jag jobbade för honom innan jag hamnade här, så jag ligger lite bra till där!)
Jag har försökt en gång, laddade mentalt hela eftermiddagen och ringde när jag kom in från stallet.
Då var han naturligtvis upptagen. Jävla människa.
Så nu måste jag göra om det.
Jag äter äpplen och knäckebröd i rasande fart för att dämpa nervositeten och lyssnar på Raubtier för att få tyst på oväsendet i mitt eget huvud.
Jag återkommer.
/SingelSlampan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0