bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Gone



Eftersom afalickvännen började jobba klockan nollsexnollnoll imorse (min skadeglädje vet inga gränser) vaknade hon före mig. Enligt henne finns det nuförtiden löjligt mycket snygga bilder på när jag sover, så jag tänkte att en när jag precis vaknat vore en lagom uppvärmning.

Jag hade ju tänkt ssomna om när hon gått hemifrån, men när det slog mig att jag just sovit mina sista timmar på svensk mark för ett tag och att jag åker för provjobbet i Tyskland idag(?!?!?!?!) börjar jag tvivla på att det verkligen kommer funka. Det lutar nog åt att gå upp, packa om väskan lite (jag har ingen våg och vill inte komma med överlast) för att sen förvandlas till ett nervvrak, vaggande i soffan och vilt stirrande tills det är dags att ta sig bortåt mot statijånen och bussen.
Nu blev jag akut nervöbajsnödig också, gött.

/SS


Jag hoppas du,
Aldrig någonsin igen kan komma ihåg en pin-kod, asså aldrig, även när du får en ny.
Och må din klocka alltid gå tjugo minuter för sakta så att du alltid kommer för sent
Och må köttätande myror äta upp dina ögolock så att du alltid är trött
Och även när du är pigg så ser du väldigt väldigt väldigt trött ut..
Och må dina hårddiskar förevigt alltid krasha


Kommentarer
Postat av: Anonym

- ohja, det var det verkligen!

2011-06-27 @ 11:21:23
URL: http://fashiontwisted.com
Postat av: rebecka.blogg.se

sv; ja, den är grymt fin!



hur är det med dig? :)

2011-06-27 @ 13:06:06
URL: http://rebecka.blogg.se/
Postat av: EMMAS

sv: ja verkligen :D

2011-06-27 @ 18:46:27
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0