bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

I dreamed that you had died

Igårkväll var det förresten dags igen (mellan toabesöken). Sex education show på TV3.
För några veckor sen hörde jag någonting om attkvinnors sextopp inte infinner sig förrän i 35årsåldern. Det gjorde att jag kände mig lite mer tillfreds med hela den här åldrandegrejen. Att the best still is yet to come på nåt sätt.
Sex education förstörde det där för mig.
Kroppen börjar förfalla efter 30 och i samma veva kan sexlusten börja sjunka.
10 år kvar.
Jag vill inte bli gammal!
Tack och lov att jag fick vara lammkött i helgen iallafall, mitt självförtroende behövde det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0