bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Hey Life!

*EmoGiiRl signs in*

Tänker lite att jag har fått en buckla. Har rullat ner från Kungsberget här intill och befinner mig just nu nere i dalen. Planerar att komma upp i morgon under min lediga dag.

Otrevliga ting i livet har en viss tendens att alltid dyka upp samtidigt. Jag tvivlar starkt på att det bara är jag som upplever det så.
På't igen bara!

Jag har förresten fortfarande inte bestämt hur jag ska göra med uni. i höst. Alltså plugga-eller-inte-pluggagrejen.
 Har 1 vecka minus 1 dag kvar innan jag måste svara. Ånghäääääst.
Om jag bestämmer mig för att plugga så borde jag börja repetera matte för ungefär 2 veckor sen.



/Märta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0