bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Dubbeltrubbel

SingelSlampan har slingrat in sig i ett farligt litet dilemma.
Det lutar åt att avlägga visit i hemskogarna nästa helg, ganska harmlöst jag vet.
Jag har lyckas dubbelboka mig.
Jag ska ju typ bo hos herrbesöket, men har lovat att träffa mitt favoritdrägg också...
Hard times.
De är ju faktiskt barnsligt bra bägge två.

De känner ju dessutom varandra.
Eller är bekanta iallafall, ni vet, sådäringa facebookvänner.

Skogarna är ju inte stort att risken inte är överhängande att springa på den andre när jag väl bestämt mig för den ene!

/SingelSlampan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0