bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Att tatuera sig är lite som att knulla

Talade jag om för en tjej som skrev i sin blogg om att hon skulle grina sönder sig när hon skulle tatueras.
För att lugna den stackaren menade jag på att sex och tatueringar liknar varann, lite av charmen ligger i att det ska göra lite ont.
Tjejen i fråga kommenterade tillbaka med "Var fan gör det ont att knulla?"
Jadu gullet, det finns många svar på det, bara din fantasi sätter gränserna.
BDSM kallas det.

Missförstå mig rätt, jag är på intet sätt extrem själv, det längsta jag har sträckt mig är att bindas fast, blivit slagen (röven Arvika-10! <3), biten (!?! Jag hade på riktigt hela tandrader på halsen) och strypt (jag var 15-16 bast, fruktansvärt oerfaren. Han var nog den som lärde mig uppskatta det här med undergivenhet vid sex, även om jag just då var lite lätt skräckslagen)
För ärligt talat. Finns det nåt sexigare än killar (män) som vet hur man tar för sig och finns det något mer upphetsande än att bli lite lagom förnedrad?

Tatueringar är även på andra sätt som sex.
Beroendeframkallande.
Jag måste verkligen boka en tatueringstid.

Puss
/SingelSlampan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0