bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Mitt 2011

Jag minns när man var som mest aktiv på kära bilddagboken. Då proppades den full av listor.
Jag tänkte att vi skulle köra en sån såhär mot slutet av året och allt.
(Tilläggas bör att jag skrev det här inlägget igårkväll. Då när jag borde packa/städa/fixa ni vet. SmitarN!)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttade utomlands tillexempel?

Har du några nyårslöften?
Att inte ligga med fula killar!
Det gick faktiskt hyfsat bra.
... Hyfsat sa jag!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Vänner, ne, men bekanta typ hundra stycken.
Ungarna bara ploppar ju upp som finnarna på en fjortis.

Vilka länder besökte du?
... Tyskland

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Hahaha oj...
31a Juli, när jag och Sture rullade in på tysk mark.
14 maj, jag och Buggan var på Mix Megapoldejt och kvällen slutade med att jag och Märta kravlade ner i Stångån.
16 Juli, mitt livs kanske mest bisarra festivalkväll.


Vad var din största framgång 2011?
Att jag inte nöjde mig iår heller

Största misstaget?
God makes no mistakes, I'm on the right track baby I was born this way

Bästa köpet?
Festivalbiljetter!

Vad spenderade du mest pengar på?
Eftersom jag har varit en ganska fattig och snål tjej så förmodligen nåt roligt. Typ mat och bensin.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag är väl alltid glad för helvete?! Nej men faktiskt, Skrutten gör mig alltid glad


Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?
Oj... Svårt år faktiskt.
Drängarna - Vill du bli min fru kommer iallafall alltid få mig att tänka på ett visst tält i Hultsfred!
Men i övrigt... Diverse med Raubtier och Danko Jones
Danza Kuduro och Fun Parc!
Om sanningen ska fram!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Också svårt! Det har ju på intet sätt varit ett ledset år, men att jämföra det med 2010 som var så jävla episkt på så många vis är tufft och kanske lite orättvist.
Ähvafan, får bli en plus/minus noll på den tror jag!

Vad önskar du att du gjort mer?
Läst. Jag saknar mitt vansinniga slukande av böcker.
Och varit flitigare med mitt dagboksuppdaterande.

Favoritprogram på TV?
Jag tittar inte på tv jöö!

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag var ledig! Sov länge, vaknade ångestfylld och småbakis.
Blev uppvaktad av stallfolket. Fikade gärnet.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
... Ridbyxor?

Den bästa nya personen du träffade?
Ingen nämnd ingen glömd!

/ Fraj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0