bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Lervälling

Jag har ju lovat mig själv dyrt och heligt att inte för ett ögonblick klaga på bristen på snö.
OCH DET TÄNKER JAG INTE GÖRA HELLER.
Men. Det börjar bli nåt överjävligt blött här dåva.
Härliga tysklandstypiska never-ending ösregnet från helvetet har åter drabbat oss.
Snöskorna är utbytta mot simfötter, mössan är förvandlad till en sån här sexig fiskskål och halsduken utgörs av syrgasslangar.
Inte okej.
Såhär så vägen ut på min prommis i lördags.
Innan regnet.
Finns den kvar?
Tveksamt.
Stackars stackars tyska bönder som optimistiskt höstsått iår. (Lantiz_chey_91)
/ Fraj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0