bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Hjälp, mina skal styr mitt liv.

Jag har apelsinskal över-jävla-allt.
De förökar sig fortare än jag hinner slänga dem.
Det kan ha att göra med att jag äter en sisådär två-tre-fem om dagen.
Hittade skitbilliga apelsiner på Rewe häromveckan.
Har nu inbillat mig att det är tack vare dem jag inte blivit förkyld.
Tänker alltså fortsätta till våren kommer.
Eller iallafall tills efter jul, när de blir äckliga.
Som tur är luktar de ju gott iallafall.
Varning
Överdriven konsumtion av apelsiner kan ge laxerande effekt.
Fan vad jag fiser.
Eftersom smaken på sperma förändras beroende på vad man äter måste ju fisar ändra lukt också.
Om jag fortsätter såhär kanske jag till slut kan fungera som luftfräschare.
Släppa ifrån mig en pust av citrus emellanåt?
En apelsin är väl ingenting jämfört med en falukorv?


Korrekt iakttaget!

/ Fraj!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha men apelsin är gott ;).. falukorv däremot är inge vidare

2011-12-14 @ 22:11:01
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: brudaaa (janet)

Du har så härligt rolig blogg! :D

2011-12-15 @ 20:21:03
URL: http://brudaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0