bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Bäbisbekymmer

Idag är det uteslutande vatten i flytande form som faller från himlen.
Alla spår av gårdagens snö är därför borta, paddockarna står nästan under vatten och ingen är väl gladare än jag.
Eller jo.
Mina bäbishår.
De löper fullständigt amok.
Jag är en sådan människa som fötts med ofantligt mycket bäbishår och det tycks tamigfan bara bli värre och värre.
Kolla manen likzåm!!! Vad fan ska man göra?
Snart kommer hela mitt huvud vara en enda stor fjunig boll.
Fåglarna kommer framåt vårkanten bli lika galna i mig som de var i hundhåret efter våra två goldenhundar som vi kardade av vid fällningstid. *ack denna nostalgi*
Nu ska jag se till att få undan mina underkläder som hänger  hela badrummet, jag ska nämligen få en tillfällig ny sambo imorgon.
Mer info om denne kommer när och om den anländer.
/ Fraj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0