bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Annandagen

Annandagen är ju som känt dagen som kommer efter juldagen.
Juldagen är ju även allmänt känd som hemvändardagen.
Detta skulle naturligtvis firas.
Följderna är att jag idag är bakis, dräggig och jävligt sliten.
På grund av detta (och det faktum att jag inte har några bilder att visa - som vanligt) så tänker jag inte gå in på detaljer.
För och efterfest styrdes hos Siggus och Krebb och däremellan togs min Woody's-oskuld!
Så det var vi, 50-taggarna och volvoraggarna. Ack älskade hemskog.
Nåväl, det var en fin kväll, med världens finaste sällskap.
(Även om jag gjorde mig lite... Oense med exets medhavda sällskap. "Vart har han hittat dem? Mellandagsrean?")
Jag fick uppleva något helt nytt dessutom.
För första gången har jag fått en egen tandborste hemma hos ett krogragg.
Undrar om han ger det till alla.
Undrar om han ger DEN till alla!

/Fraj

Kommentarer
Postat av: Kulla-Gulla

haha jag måste nog genast ge mig ut och köpa ett storpack med tanborstar, vilken strålande idé!

2011-12-26 @ 20:36:17
URL: http://svineri.blogg.se/
Postat av: F

Var det bra då? Jag menar inte tandborstningen

2011-12-27 @ 17:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0