bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Fisk för barn!

Okej, upp med handen alla ni som förstod rubriken!
För er korkade idioter som inte fattade på en gång att jag menade ryggsäck för barn, kan jag vara så pass generös att jag ger er en ledtråd i form av en rörelse vid öronen.

Ibland är det faktiskt underhållande att jobba på LIDL (märk väl hur jag betonar ibland).

När kvinnan hade upprepat ordet "fisk" sisådär en fem gånger, gjort märkliga rörelser vid öronen ett par gånger och jag frågande artikulerat ordet minst lika många gånger, smyger en annan kund fram till mig och talar om att fiskkvinnan är ute efter en ryggsäck. 

Jamen så klart!



/Märta

Kommentarer
Postat av: F

torsk kan man säga

2011-08-08 @ 19:49:56
URL: http://dagligdags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0