bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

DU OCH JAAAG ÄR MIRAKLET HÄR

Ja det är sant. Jag har Thomas DiLeva på hjärnan. Grovt. Inte okej.
Min totala frånvaro från blôggen igår berodde inte på bloggtorka.
Det var lite av ett force majeur moment.
En naturkatastrof värre än all hungersnöd och allt lidande i världen.
Internetstrejk.
Här har jag gått och köpt mig en fin kabel och det funkar inte ändå.
Lite som att köpa sig en livbåt och upptäcka att den inte tål vatten när man just förlorat ett chickenrace mot ett isberg.
Jag hade ju tänkt skryta om mina sjuka pannkaksskills.
Såhär steker man pannkakor i Deutschland. Häll mjölk i din fina flaska, skaka som bara fan och stek.
Jag är bara för bra. Ujujuj vad fina de blev.
/Fraj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0