bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Det lever!

Efter nästan en vecka med icke fungerande internet frå helvetet har jag nu köpt mig en nätverkskabel, så nu är min älskade dator glad igen.
Dessutom kan jag ALLT om nätverkskablar.
Jag fick en utläggning på säkert 10 minuter om olika sorter och vad som skilde dem åt (på engelska då förstås) bara för att spånig_brud stod ramför en hylla med fyrtioelva olika sorter och undrade vad skillnaden mellan en nätverkskabel och en nätverkskabel var och snällt fick fråga en nördig_kille som såg ut som om han hade stenkoll på läget. Det hade han också. Jag med nu.
Jag har varit alldeles ensam och shoppat idag.
Jag gick så jävla vilse. I ett shoppingcenter.
Det är så stoooort! Hade jag varit lite mer iskall och turistig hade jag tagit en massa bilder, det fanns whiskeyffärer och en vinaffärer, en matavdelning som mer hörde hemma på en marknad utomlands (glasserveringen, AMAGAAAAD) och en Swarovskiaffär. Där vågade jag inte ens gå in.
Men jag får inte vara turistig längre. Jag har nämligen ett tyskt telefonnummer nuförtiden, så nu är jag liksom tysk på riktigt.
Det är lite som att offentliggöra sitt förhållande på facebook. Då är det Seriöst.
Nu, förkrök. Fun Parc ikväll, m-hmmm!
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0