bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Nu är det slut på gamla tider, nu går Tirans kulor i himlen in!

Det här är en bra dag.
Veterinären har varit här på förmiddagen, så vi har fått tre småhingstar kastrerade.
Det bästa var när vi tog den sista, han som orsakade blåtiran som ni kanske minns?
Jag och chefen hämtade in honom från hagen för att vi skulle kolla att han hade bägge kulorna på plats och jag flinade brett när han stod drogad i min famn och de kände igenom honom och hittade två.

Det gick behagfulla rysningar genom min kropp när Bengt-Y skar upp honom och klämde till tängerna så det krasade.
Ett öga för en testikel.
Right back at you, bitch.
Det kändes som en vettig hämnd, så han var nästan min favorithäst för en stund.

/SingelSlampan    


Kommentarer
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Hejsan, måste bara säga att din header är både galen och snygg! haha :d

2011-04-05 @ 18:18:07
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Balida

Härligt att du är med och deltar i Veckans låt! Säger till när vinnaren är uppe om några dagar! :)

2011-04-05 @ 18:46:32
URL: http://balida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0