bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Lunchmöte!

Jag är verkligen världens sämsta på att uppdatera på mina lediga helger.
Jag skulle kunna göra som alla andra verkar göra just nu, skylla på en bloggpaus av personliga skäl.
Men jag vill inte ljuga för er hjärtan.
Det handlar helt enkelt om att jag är så exalterad över att vara ledig och få vara en helt vanlig människa för ett par dagar att jag inte riktigt har tid för er.
Jag har andra fräna grejer för mig.

Jag ska berätta om min helg senare idag, det var en mycket fin lördagkväll återigen.
Jag blev raggad på av Jimmie Åkesson!

/SingelSlampan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0