bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Döden

Jag är världens minsta nu tror jag. Rädd och liten.
Jag ska till neurologen och få min dödsdom typ. Magnetröntgen för mig är ungefär döden, jag har cellskräck.
Ska nog väcka ollonhjärnan och kräva hans stöd.

Igår skrev jag på facebook, "känner sommarjobbsångesten. Är beredd att göra det mesta för ett jobb"
Efter en stund fick jag en kommentar, "det gäller att ligga i, har 3 jag:P"
Och sen fortsätter de små asen att berätta hur många jobb de har.
De är så duktiga, de förtjänar alla en klapp på huvudet och en varsin godisklubba.
Jag själv pluggar helfart på universitetet.
Två av dem har ingen behörighet och ingen är mer nöjd än jag.
Mitt ex avslutar med,  "Viktoria vann, hon hade flest jobb..."
Ibland älskar jag honom fortfarande.



/Flickvännen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0