bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

BF +8

Va blire?
Föder bitchen på min lediga helg dödar jag henne!


Idag var en av de mer morbida dagarna på jobbet igen, när jag står ute i leran för att försöka masa ut kräken i hagarna ringer Chefen och pratar så jag inte förstod ett ord.
"Han sitter fast... Sätt kedjan i hitchkroken... Ta henne i hornen... Gripen runt huvudet...."
Då gick det upp för mig.
Nödslaktgubben som skulle hämta Piratkossan har kört fast med lastbilen och jag ska dra loss honom och sen hämta kossan.
Sagt och gjort.

Ärligt talat, hur många brudar drar loss lastbilar med traktorer och kör runt med ett lik dinglande från gripen mitt framför näsan?
Jag är rätt macho ta mig tusan.

/ SingelSlampan!


Kommentarer
Postat av: FEBBS

haha sluta!! din är säkert sjukt grym!?!??!?! och so what, köp en till? JTOHO!!!!

2011-04-01 @ 22:04:05
URL: http://febbs.se
Postat av: Sandra

Mycket macho :)

2011-04-02 @ 12:05:06
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0