bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Active volcanoes

Av ingen anledning alls har jag fått för mig att jag måstemåstemåstemåste klamydiatesta mig.
Jag törs inte. Inte igen.
Jag funderar på att beställa hem ett sånt där fiffigt gör-det-hemma test. Men om det blir positivt måste jag ju ändå krypa till korset.
Jag känner mig själv, jag kommer ju ljuga.

I helgen ska jag visst på roadtrip.
Imorgon ska jag försöka få A att klippa mitt hår. Annars gör jag det själv, för jag måste verkligen färga det nu, det här går inte längre.
Mitt påskägg är uppätet, så igårkväll gav jag mig hem till S&S och roffade av deras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0