bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Tjejer i allmänhet

Är nog den bästa facebookgruppen i hela världen.
Det finns inget som kan få mig att garva så hejdlöst mycket, förutom möjligtvis ;PPppPppPPpp skämten. Jag är oerhört svag för sådana, tragiskt nog.
Nattensmess.se är ju inte att förglömma heller. Det bevisar gång på gång att det faktiskt på riktigt existerar människor som är ännu dråpligare än jag själv, det har samma boosteffekt för självkänslan som att skratta åt tjockisar i Biggest Loser medan man äter glass, pizza, kebab eller något annat rysligt nyttigt.

På tal om nyttigheter, nu ska jag iväg och titta på något annat. Jag ska inspektera Pojk- och flickvännens kladdkakeprojekt, innan det är dags att få på sig lite presentabla kläder och göra något av den här kvällen också, det blev dessvärre ingen bio för att biljetterna till The Social Network var slut, om vi inte ville sitta i varsin ände av salongen. Men nej tack, så det får bli ett söndagsprojekt.

Det slog mig just att jag är ledig i helgen. Jag älskar att jobba. Verkligen, det är bland det bästa jag vet. Men efter tolv arbetsdagar i sträck älskar jag att vara ledig också. Imorgon ska jag inte ens till stallet, jag ska unna mig en heldag med flickvännen innan det blir Halloweenfester. Mys!

Dagens sex är ju Jay Smith iallafall. Att en karl kan vara så het tillochmed när han sjunger Backstreet Boys, det är ju fantastiskt. Klart påsättbart!

/ Singeltjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0