bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Paranormal activity 3?

Jag och flickvännen stod i varsitt badrum och sminkade oss inför våran lite spontana, lite sena utgång.
Plötsligt hör jag hur flickvännen tappar sin sminkgrej (ask, låda?) i golvet, och när hon ska ta upp den ligger det ett svartvitt automatfotografi på en blond tjej med piercingar brevid.
Vare sig hon, jag eller pojkvännen har någonsin sett tjejen förut.
Det känns inte som nån bra grej. Vem är den mystiska besökaren?
Vi har nu förvandlats till spökrädda vrak och jag kommer nog sova mellan flickvännen och pojkvännen inatt.

/ Singeltjejen i spökhuset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0