bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Kungarna av Tylösand

Jag tycker att det känns lite sorgligt nu när Kungarna av Tylösand är slut. Hoppas på en ny säsong nästa år. Jag mår ju bra av såna som dem! Deras beteenden får mig att känna mig väldigt präktig. Det känns som att jag egentligen var ganska nykter och städad på studentresan.
Det blir intressant att se hur grisarna klarar sig i framtiden. Vem vill ge nån av dem ett jobb? Inga raketforskare där inte!
Ännu en intressant grej är hur Nemo lyckades få sig så många ligg? Vad är grejen med honom liksom? Vissa brudar gör uppenbarligen allt för att få synas en minut på 5:an. Eller?

Jag borde sova nu, så jag också får ligga. Börjar tidigt imorgon!

/Flickvännen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0